سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گزارش از فعالیت های چهارشنبه تاریخ 6/2/91

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام دوستان عزیز گزارش این هفته ی ما در مورخه 6/2/91 به این صورت می باشد :

1. شرکت در مراسم عزاداری فاطمه زهراء سلام الله علیها که روحانی مستقر روستا دقایقی رو در مورد فضایل این بانوی عزیز بیان کردند و از مداحی اهل بیت استفاده کردیم . جاتون خالی خیلی با صفا بود .

2- برگزاری کلاس های ورزش دای‌دو‌جو‌کو با مربی‌گری استاد رحمت‌نیا برای سه مقطع سنی ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان در روز پنجشنبه و جمعه

3- قرائت دعای عهد به صورت دسته جمعی

4-برگزاری اردوی تفریحی تربیتی که انصافاً عجب جای با صفایی رفتیم ، اولش رفتیم به سمت به محلی که مشهور بود به استادیوم و به مدت یک ساعت بچه ها فوتبال بازی کردند . بعدش با خوندن زیارت عاشورا دلمون رو به خدا نزدیک کردیم ، مخصوصاً صحبتی که بعد از زیارت عاشورا توسط یکی از دوستان صورت گرفت که خیلی برای بچه ها مفید بود . موضوعش هم در رابطه ی با امام زمان و حضرت فاطمه زهراء سلام الله علیها بود

5-برگزاری نماز جماعت که بچه ها با صمیمیت و صداقت با همدیگه اقامش کردند .

6-برگزاری کلاس نقد فیلم ، به این صورت که ابتدا فیلم رو برای بچه ها پخش می کنیم بعدش بچه ها نظرشون رو در مورد فیلم می نویسند .

7-برگزاری حلقه های معرفت برای دانش آموزان دبیرستانی . در ضمن موضوعش رو هم خودشون انتخاب می کنند .

در ضمن برای شرکت توی هر یک از این برنامه ها امتیاز به افراد برتر میدیم و بعد از اتمام برنامه های هر هفته به افرادی که امتیازشون از همه بیشتر بود یک هدیه ی ناقابل تقدیمشون می کنیم .                                                                      

حالا که ما رو تا اینجا همراهی کردید اولاً یادتون نره گزارش تصویری رو هم ببینید ثانیاً برای سلامتی خودتون صلوات بفرستید .




+ نوشته شـــده در دوشنبه 91 اردیبهشت 18ساعــت ساعت 5:13 عصر تــوسط گروه جهادی مستعان | نظر